woensdag, september 05, 2012

 

Een succesvolle Affiliate worden

***********************************************************
Een succesvolle Affiliate worden

***********************************************************
Tom, ik ben nu al een jaar bezig met Affiliate Marketing, maar er zit geen schot in. Waarom werkt het niet?

Helaas niet echt een unieke vraag. Ik krijg dit soort vragen namelijk vaker.

Ik heb een paar vragen die ik dan op zo'n vragensteller loslaat.

1. Welke cursus heb je gevolgd?
2. Wat voor autoresponder gebruik je?
3. Hoeveel nieuwsbrieven schrijf je en hoe vaak geef je ze uit?
4. Welke gratis rapporten geef je weg?
5. Waar staan de artikelen die je schreef?
6. Waar ben je affiliate van?
7. Waar staan je landingspagina's?
8. Hoe kom je aan je lezers/bezoekers?

Wat denkt u dat de antwoorden heel vaak zijn?

1. Geen
2. Heb ik niet
3. Geen
4. Geen
5. Ik heb slechts een enkele artikel geschreven. Het staat 'ergens'.
6. Bol.com en Amazon
7. Heb ik niet
8. Ik krijg amper bezoekers

En dan moet ik zo vragensteller serieus nemen?

In feite wordt hier gezegd: Ik heb een jaar lang niets gedaan en op de één of andere manier ben ik nog geen miljonair geworden.

Met mijn vragen heb ik al aangeven wat belangrijk is.
Ja, je moet cursussen volgen. Of dacht u dat de kennis rondom Affiliate Marketing op de één of andere manier aangeboren was?
Mijn eigen onderneming bestaat uit een autoresponder met een heleboel zaken er omheen. Zonder autoresponder geen onderneming, geen Affiliate Marketing, of minstens een extreem gelimiteerde opzet. Wie dus bij me komt met het antwoord dat er nog geen autoresponder in gebruik is genomen, zegt me dat er feitelijk geen onderneming is.

Mijn website is 20x minder waard dan mijn nieuwsbrief. Hoeveel waarde hecht ik dus aan een website?
In mijn vragen kom ik ook niet toe aan "heb je een website". Een website is nice to have, maar als je een goede Affiliate Marketeer wil worden, dan is een website geen must.
Bijna 100% van mensen die start met Affiliate Marketing denkt verkeerd, namelijk vanuit een website.
En dan maar volhouden dat ze geen cursus nodig hebben!

Hou dat vooral maar vol...

Maar ik ben ook eigenwijs... Regelmatig geef ik een cursus Affiliate Marketing. Het kost bijna niets...
Ik vraag namelijk voor deze basiscursus in feite slechts een paar euro inclusief BTW.
Belachelijk zo'n lage prijs. Het is aan u, is die paar euro u al te veel?

Ik denk dat het reëel is te veronderstellen dat een goede affiliate binnen een maand in staat is om 500 euro te verdienen als deze eenmaal goed van start is gegaan.
In dat licht bezien is de prijs voor de cursus echt een schijntje... Als u tenminste een goede affiliate wilt gaan worden...

Ik hoop u binnenkort ook een keer te kunnen begroeten in Best.
Voor het geld hoeft u het niet te laten. Daar heb ik in ieder geval al voor gezorgd.


Geef u hier op voor de cursus. http://www.onderneemhetonline.nl/seminars/verdien-500-tot-15000-als-super-affiliate
 
Vriendelijke groeten,
Tom Lassing


Wilt u een vriend wijzen op deze gratis Succesverhaal nieuwsbrief, verwijst u dan graag naar www.succesverhaal.nl

U mag deze nieuwsbrief doorsturen naar vrienden en bekenden. U mag ze ook verder publiceren, mits u er altijd bij wilt plaatsen dat u deze nieuwsbrief heeft van www.succesverhaal.nl en dat ze geschreven is door Tom Lassing.

De andere artikelen nog eens lezen: http://www.succesverhaal.nl/artikelen.html

Labels: , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?