vrijdag, september 16, 2005

 

Kan Internet u ook inkomen opleveren?

Ja, het kan ook u inkomen opleveren, zelfs als u geen eigen site heeft. Ik maakte gisteren weer 875 euro over naar iemand die, op een kopie site die ik voor hem maakte, dit bedrag verdiende. Daarmee was het voor hem niet iets dat uit de lucht kwam vallen. Hij is nu ruim een half jaar bezig met het opbouwen van zijn online business in die sector en ondertussen pakt hij de opbrengsten via de kopie site die ik voor hem maakte van mij er even bij.
Wat hij doet en hoe hij het doet is geen geheim meer. Immers ben ik zelf de schrijver van het Nederlandstalige E-book waar de geheimen in beschreven staan. "Geheimen" is een groot woord. Het is het ei van Columbus. Als u eenmaal weet hoe het moet zult u zich realiseren dat iedereen die dit wil het kan. Je moet er wel wat voor willen doen. Om u een voorbeeld te geven. Toen u gisteravond naar voetbal zat te kijken heb ik in dezelfde tijd drie nieuwe sites online gezet.
Als u de drive heeft om het te willen maken, kijkt u dan eens op www.marketingcursus.com.
Geeft u die site ook gerust door aan anderen waarvan u denkt dat het ze zal aanspraken!


http://www.succesverhaal.nl



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?